Forum Créole !

Je suis francaise et fiere de l'etre!!!!!
De : Matouneda
Email :
Pays :
Date : 9 Sep 2000

Kisa la di mi le raciste!!
Ote la merle, mi le pa raciste, moin mi le une tite francaise de la derniere kalite pei. Kan ti gard desu mon permi de conduir, ma carte didentite, mon passpor, ou voi in gro guele noir si ou veu mais le ecri en noir et blanc: NATIONALITE FRANCAISE. tansion, bar dovan!!!
Mon pays se la France, te!! Alle pa chier don. Ma la apri listoire francaise, ou kone Louis XIV le roi Soleil te san pissa, Napoleon le gro marmail en koler; geografie de l'hexagone guete koman la france est une figure geometrik parfaite ... eeeet mi le une francaise de pure souche.
Et pourkoi zot i di k mi le raciste!! Bon, le vre te nena domoune le noiiiiir pareil charbon kou rekone a zot a 500 metre. Et pui nena osi domoune blaaaan pareil la mor vivan la sort dand cerkeuil. Nena domoune blannn i essay bronze dand soleil, kan i sort i resemb karot. de troi jour apre i epluche pareil serpan. sa i san lo kri pareil zef. zot la fini voir un blan tou ni? mon die, se tun ver de terre san keu. Ote, mi le in ti francaise moin te; et mi le pa raciste!! Me cosa zot i rakonte la?

www.creole.org