Forum Créole !

Re: Pour P
De : Philadelphia
Email :
Pays : Tourbadour
Date : 23 Aug 2000

Hey man,

Respect my friends! One of them left this morning. I forgot my tissues so I couln't cry (Larmes crocodiles comme i di).
Camarade pou divaguer devant computer. Bloody Hell, la pou repeter. Hey, man mi nena vingt mille mots pou ecrire. Ma la fini faire le quart seulement. Pas trop mal. Mi le pareil tortu, mi sava doucement doucement. Deadline le 15 septembre mais kom mi voi mi sava demande an extension. Va ressemble ma tete meme. Mon motto c'est dans la vie i fau rester cool; i cour seulement kan nena de feu dan la poudriere. Ici, en Angleterre ma la pas besoin d'inquieter vu ki pleu tout le temps.
Dimanche, a nou dand train direction Notting Hill. Le probleme c'est que le defile sera pou marmaille. Mais a l'etat nou le, i fe pu de difference. Amene ou band camarade alors. Mi sera au plus avec deux tantines italiennes. Les autres mi laisse a terre parceque le trop serieux; zot le rescable amene zot articles pou lire dand train; genre motoche poincereau.
Ote, I don't answer questions that have never been asked. saint-paul is my town but it doesn't mean anything. Sounds like a b***h, as they say don't deny your roots. The problem is to know where these roots are. I guess you know my surname and should have a clue of what I'm talking about.
Nothing more.

don't worry, I'm only the slave of laziness. Don't think because I'm on the computer for hours that means I'm studying hard; right now I'm chatting, see how serious I am.
Ciao

www.creole.org