Forum Créole !

Pour Babouk !!!
De : Marie
Email :
Pays :
Date : 8 May 1999

quand bésement y pet mi voi que la lang i délié !!! ah lala quand i di creole i aim la di la fé !!!!
bon Babouk, ma vé di aou que mi té sa renni alors aster moin lé la !!!
aou ou trouv sa pas normal que moin lé en coler !!!! moin qui té di tout de moun creole té tolérant !!! na de trois safer qui dit su forum la lé pi bon du tout mé bon un forum lé fé pou tout domoun apparemment ou fé ri dé trois domoun mé pas moin dawar nou na poin le meme humour !!!!
d'abord mi na un ptit rectification pou fé aou: mi la zamé di moi n té i aim pas yab, d'ailleurs mon momon lé yab alors arrete fé bann interpretation a ce que mi di aou !! merci
lot fois (excis a moin moin lé un pé en retard) ou la di que comme c'est un forum nou lé censé kos creole et que quand ou sava sur caramail manna té vire aou kan ou cos creole !! ou rod fé pareil ici !!! mon caf montr a zot que nous creole nou gaingn etre tolerant que nou nou lé pas sovaz !!!
ou apparement ou aim pas trop zoreil mais mi peu di aou que nana dé trois i vo la peine et tout manna lé pas sovaz !!! mé apparemment mi na la chance par rapport a domoun ici parce que la jamé di a moin rien et pourtant moin lé pas blanc !!! alors creole arretes bataille aster !!!
Mi embrass a zot quand meme!!
Marie

www.creole.org