Forum Créole !

babouk cherche zoreil pour me faire vizité St Gille et La saline
De : babouk
Email : babouk@samoinsa.re
Pays : moun lé hau
Date : 28 Apr 1999

wai! passe par là, wai! passe par si, wai!!
oté ou i lé créole St gille ou la saline ein!!! ou i lé ou i lé, moin lé énervé
haaaaaaaaaaaa calma moin lé gar haaaaaaaaaaaaa lacha moin haaaaaaaaaaaaaaaa
oté change nom la ville St gille là té!! et sad la saline, té St Gilles lé pu Saint lé gar! enlève le Saint devant mé plitot malsaint Gilles oté haaaaaaaaaaaaaa largua moin, moin lé énervé haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oté créole en france mi connais 90% créole en france y'habite dan'n cité ou la na rienk zarabe, ici la réunion c lo contraire lé gar! pou zoreil, na poin bompé zoreil y'habite dan'n cartier cho la reunion ,poukoué zote baton vakoi lé pli longue la note ou coué, créole i fé pitié dan'n la france et sa moin lé sir.
in'n ti caf la ba moun i regard a li du doid pié a la téte, ici bra ouver zoreil lé reçu, vien mon loulou vien voir ra moin ein!!! lo pli joli,sé que 90% zoreil lé oki ici, mé la réunion moun i croi zote lé na l'argen, lé fo lé gar, lo gar na rien! li lana son dette conmm tout mounn, la li cherche in créole couillon,lana in restauran pou boufé a l'euil, surtou tantine i plane, kan i di zoreil tout suite i rytme avec largent, fo arréte révé arréte déliré tantine.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lacha moin haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
é coué i ve dire créole lé pli couillon zoreil, fo lé gar!
réfléchi bien, en france i di moun créole i doi sadapté ok!!!! ok!!!! mi di pa nom moin, ein!!! daccort i fo pa tutoyé le p'tit zoreil sinon li sar vexé lé gar ,donc ici la réunion i doi fair pareil ,pou kossa y'arrange l'ile a la façon dé zoreil,fé comm la polynési, poukoué y barzard lo zoreil le koté lo meilleur ein!!!! esplique a moin ein!!! haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa largua moin haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lacha moin sa!
poukoué i force créole a prendre l'école en français ein !!!!! moin lé sir si profésseur a l'école i parle é i a pren'n des élève en échek scolaire tout en créole moin lé sir lo marmaille i guinlle lo bak, moin lé sir té,ok pour bak zoreil ok ,mé aussi in bak créole, la ou va voir ki lé lo pli couillon, kan ou va voir in'n ti zoreil casse son téte pour appren'n en créole ,la m'avoir si li van'ni docteur ou avocat pli vite ke moin ,kan lo prof vad men'n a li , di a moin ki sa té lo promié dalon la découv l'amérik, ein ,pa plu joli conmm sa ein!!!! di a moin ein!!!! si c conmm sa vitemen lo bak lé gar .in dernié mo, maintenan St gilles mi conné y'a partien plu créole continu toujour, dis partou a la radio ou a la télé créole la réunion na lo dos tourné a la mer. oubli pas zoreil, moun la réunion lé loin détt couillon ,moin lé pa conte zote ,mé moin lé conte pour ce ki ce passe pou créole dan'n zote pays la france,ma comprendre kan m'avoir in pé pliss créole habite su la cote de vote pays la france,pourquoi au Champs élysée, mes sache pour lo moment toute créole lé entassé dan'n zimeuble en pliss avek des gens dificile é dur a la détente.
ce p'tit mo pou mon ban'n camarade dan'n la france, entassé la plupar dan'n banlieu parisiène. bonne chance a zote lé gar, moin ,moin la retourné ici é ici lé mieu m'inm, pas grave si mi guinlle moind largent l'essenciel moin lé chez moin A+

www.creole.org