Forum Créole !

babouk cherche marabou grand manitou élue par satan le PD du ciel
De : babouk
Email : babouk@yahoo.com
Pays : moun lé hau
Date : 13 Apr 1999

vien vien ! aproche a ou vien voir ra moin ein!!! di à moin gran marabou quel é la couleur de la saucisse de satan ? ein!!! di à moin , combien diable la défonce lo ciel ein !!! di à moin ein!!! é ki sa la fé pétt sitarane ein!!! di à moin ein!!! combien poule noir ou vé pou out réponse ein!! di a moin ein!!! na poin rienk sa ! na sa ossi, ki sa la pousse toute ein!!! oui! Eve, oula oublié qui sa la pousse a li ein! lo diable ou adam ein!! di a moin ein!!! si sé pa adam donc c lo diable la pousse toute ein! c poussa na na criminelle violeur, moun i tue é i viol ti ti marmaille tann a lor ou grand marabou ou manitou ou sak ou veu ein! si ou na na vraimen lo don alé prédir oute l'avenir a tous c gens là :exemple pou se bann moune i sar mourir ,ou alé voir so bann criminel avan zote i passe a lacte,ci DIEU la donn a ou pouvoir donc lu la donn a ou si le pouvoir de voir sak va arrivé ,mes attention marabou si waral tro le train ou tage domoune ou plume a zote juska los, in jour ou lotre ou ici ou sera déplumé juska los alor réfléchi bien ,pren pa ou pour un élu de DIEU ,en plus i va pa ou du tou, quel bon Dieu la signé su zote fron ein! di a moin ein!!!arrétt fé croir ra moin zote lé camarade parfoi avec lo diable pou arrange domoun et zote lé camarade parfoi avec mon papa DIEU, pour tir lo daible su domoune,qel é zote bondieu ein! donne a moin son adresse , aspére quan mon papa va nir va corrige zote fesse,li vad mann a zote quel bondieu é quel daible la donne a zote pouvoir. moin c in moun lé hau marabou moin la pitié zote, allé continue escroc mon bann frére, maintenan mi conné qe le daible i dor pas dann cimetiere li lé là,tou lé jour a coté moin pré a vole a moin, m'inm tué a moin attention lé gars rouve le yeu bien car lo diable i pe éte zote prop famille ou camarade, alé pa rode le daible dann ciel ou dan in cérémoni a la con, notre pir ennemi c nou m'inm, exemple si demain ou sar boir, wé sur na in naffer i sa spacé,de bien ou mauvais mes lé sure,mon frére ci ou la pa envi d'allé ou écouté ou attenn ou disputé ou coqué ou batail, é bin écoute out concience c sa out l'ange gardien,écoute pa camarade sinon c ou i créve a sa place ,in ma dir a zote sa bon camarade i parle pa d largen bon marabou i parle pa d'argen in bon bondié i parlera jamais d'argen alor attention véye ou sa zote i mé zote pate. é ou lo marabou mi paye a ou ci ou gainlle arrange a moin dison pluto dérangé ,change zote terme,c pas arrangé mé dérangé a minn zote cavaleri lo daible .

babouk in mounn dan lé hau fatigué voir tou c fo train y'en péche domoune vive tranquillement su la terre de note papa propriétaire de notre petite planéte, note papa dann ciel la pa venn la terr la donne a nou , domage la trouve in pli malin pou barzard nou .

babouk.

www.creole.org