Forum Créole !

bo yab dé hau grateur planteur coupeur pluto for cherche tantine
De : Babouk
Email : babouk@wanadoo.fr
Pays : dan lé hau
Date : 6 Apr 1999

ma fille !! avek moin ou mourra pad fain,ma chouchoute ta ou toultan moin lé na in frére i jou dann l'orquestre camaléon nou nora la muzik pou note mariage
do moune i sien o i di moin sé in joli marmail é que mon figure i ressenmm
elvis presley é que moin lé for é viril,mi précize moin mi rode plutot tantine mon pays de proférence mi ve que lo tantine sois in cafrine mé pa in cafrine la taïlle in bon cafrine fantaisi avek loto pou en méne na moin la messe lo dimanche é ché mon camarade tipocpoc é ti patte , mi ve ossi qe lo tantine na in ti caze su st gilles comme sa quan dan lé hau moin nora tro fré mi poura descenn dan lé ba choff soleil é écoute lo vague la mére batt, lo tantine devra osi avoir in joli ti compte en banques carte américan express carné chéc comme sa mi poura achéte pou moin in ti 4x4 turbo d,mi ve ossi de proférence qe le cafrine lé végétarienne pour évite a moin achéte la viande par contre lo cafrine poura mangé bred bleu bred paille a terre bred l'astron le dimanche bred chouchoute ensenmm saucisse ,lo cafrine devra etre douce s'enme moin crate mon do can mi regarde la télé, dann lit li devra assuré in maximum ,é mi ve in cafrine qi travail dann la mairi ou o impot ,comme sa mi pourra monte sa tete pour détourne l'argent public hi hi hi hi hi!!! eim ! bon in bon cafrine quoi!
voila mi attenn zote réponse ou téléphone a moin au 85 77 00 moin lé la su lo tar.attention zoreil sabtenir car mi y'inmerai pa qui fionne a moin malbar idem moin la peur sorcier in tantine yab non mon marmaille sar tro tro blanc sinon.

www.creole.org